Hvordan benytter kunder Solidus CRM?
Solidus CRM blir i dag benyttet av om lag 800 giver- og medlemsorganisasjoner. Vi bidrar til å blant annet øke inntekter og redusere kostnader slik at så mye som mulig av innsamlede midler går til formålet.
"Jeg har opplevd god kundeservice, relevant teknisk support og at det alltid er noen tilgjengelig til å hjelpe til hos Solidus CRM. Kan godt anbefale løsningen til andre organisasjoner som har begrenset budsjett til innsamling av midler, men som ønsker tilgang til all funksjonalitet i løsningen som andre CRM-systemer gjerne tar ekstra betalt for."
Kristine Alcocer-LindDaglig leder Zuccarellostiftelsen
"Solidus CRM er brukervennlig, og det er fort gjort å lære opp nye brukere. Import av oppgjørsrapportene fra Vipps sparer oss for flere timer med manuelt arbeid i uka. I tillegg vil jeg igjen dra frem servicen. Det er godt å vite at utfordringer og problemer blir tatt på alvor, og at det er kort vei til en løsning"
Henry EdvartsenKommunikasjonskoordinator, innsamling og giverservice
“Vi kan absolutt anbefale Solidus til andre tilsvarende organisasjoner. Det er enkelt og brukervennlig og prisen er rimelig, noe vi som en liten organisasjon med bare frivillige medarbeidere (ingen lønnsansatte) setter pris på. Det er nettbasert og kan brukes overalt, og de yter meget gode service. Det er ikke noe problem å ta en telefon til Solidus, vi får alltid svar på det vi lurer på”
Otto Halvorsen Stiftelsen Prosjekt Gatebarn i Kenya
Previous
Next
Les om flere av kundene våre:











Alt du trenger til innsamling, samlet i ett CRM-system.
Gi oss et hint, så kontakter vi deg for mer informasjon: