Alt du trenger til fundraising, innsamling, medlemshåndtering og trossamfunn i ett CRM-system.
Gi oss et hint, så kontakter vi deg for mer informasjon:
Epost: post@solidus.no
Telefon: 99 39 85 50
Adresse: Solidus AS,
Karl Johans gate 5, 0154 Oslo
Meny
Driftsmelding
Med nettsider får du formidlet ditt formål og integrert Solidus CRM sine løsninger, som nettbutikk skjema og min side, dette gir dine støttespillere en god totalopplevelse og det sparer dere for mye jobb.
Har du behov for en helt ny nettside, drift av eksisterende nettside eller oppdatere en gammel nettside så kan vår leverandør av nettsider skreddersy pakker som passer nettopp ditt behov. De vil sørge får at blant annet Solidus CRM sine betalingsløsninger og «min side» integreres på nettsiden til organisasjonen deres.
Ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud!
På «minside» kan givere og medlemmer få se hvilke opplysninger som er registrert på de og redigere deler av informasjonen selv.
I forbindelse med skatteinnberetningen så kan giver logge inn på «minside» for å laste ned årsoppgaven.
Dere former MinSide etter hvilke behov dere har, hvilken informasjon ønsker dere at giver/medlem skal kunne se og hva skal de selv kunne legge til eller oppdatere. Se eksempel på Minside
Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å sikre kontinuerlig inntjening til din organisasjon? Vi tilbyr Avtalegiro som forenkler denne prosessen for deg og dine givere.
I Solidus CRM heter Avtalegiro «AvtaleStraks». Tjenesten er gratis, du betaler kun et årlig gebyr til banken du benytter.
Givere registrerer seg enkelt via mobilen og signerer AvtaleGiro med BankID. Alt du trenger å gjøre er å legge ut et skjema for givere på organisasjonen sin nettsiden. Givere registrerer seg selv som faste givere via mobil, nettbrett eller desktop. Registreringen går direkte inn i Solidus CRM og Nets. Når givere har signert betalingen med BankID får du en melding om at AvtaleGiroen er godkjent, og pengene kommer automatisk inn på konto.
Har du behov for et CRM-system som gjør det enkelt for nye givere og medlemmer å komme i gang med å betale enkeltbeløp eller ha løpende avtaler? Med Solidus CRM kan du enkelt ta betalt med Vipps og få full oversikt over alle innbetalinger samlet på et sted.
Solidus CRM er integrert med Vipps og tilbyr løsning for:
Den integrerte betalingsløsningen «Vipps på nett» gir deg full oversikt over alle innbetalinger og umiddelbar oversikt over nye støttespillere. Med denne betalingsløsningen kan du integrere Vipps hurtigkasse på nettsiden deres.
Du kan benytte Vippsnummer via Solidus CRM da bruker du i tillegg Import fra Vipps via Solidus CRM for enkel og rask oversikt i Solidus CRM. Det er nå mulig få inn fødselsnummer via Vippsnummer, for de organisasjonene som er godkjent for skattefradrag.
Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å føre regnskap? Solidus CRM integrerer direkte mot de fleste regnskapssystemer.
Vi tilbyr direkte integrasjon mot de fleste regnskapssystemer, som sparer deg for tid og kostnader tilknyttet regnskapsarbeid. Regnskapsførere kan få tilgang til ditt regnskap i Solidus CRM hvor de kan ta ut filer tilpasset sitt regnskapssystem. For å komme i gang med regnskapsintegrasjon trenger vi bare å vite hvilket regnskapssystem din organisasjon har og kontaktinformasjon til regnskapsføreren dere bruker.
Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere for deg å håndtere skatteinnberetningen? Velger du skatteinnberetning via Solidus CRM sparer du tid.
Vi har innberettetet gaver med skattefradrag for hundrevis av organisasjoner siden 2004, og har hele tiden hatt tett samarbeid med Skattedirektoratet. Med vår løsning kan du være trygg på at rutiner og krav for innberetning av gaver følges i henhold til lover og regler.
Vi samler den nødvendig informasjonen du gir oss, holder oversikt og utarbeider fullstendige og korrekte innberetningsdokumenter. I tillegg sørger vi for at lovpålagt årsoppgave sendes ut til hver giver. Les mer generell informasjon om skatteinberetningen her.
Sjekke om organisasjon er godkjent for å tilbyr skattefradrag her.
Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å kommunisere med givere, faddere eller medlemmer? Med Solidus CRM kan du blant annet kommunisere med dine målgrupper via ulike kommunikasjonskanaler som SMS, e-post og brev.
God kommunikasjon med givere og støttespillere er viktig for å ha stabile og gode inntekter. Med Solidus CRM bestemmer du selv hvem du ønsker å nå, hvordan du ønsker å nå de, og hva du ønsker å si. Du kan for eksempel sende ut takkebrev til givere via e-post, eller velkomstbrev til dine faddere via SMS og brev. Det er også mulig å kommunisere med egne utvalgte grupper.
Har du behov for et brukervennlig CRM-system til en fast månedspris med minst mulig administrative kostnader?
Solidus CRM blir i dag benyttet av over 800 giver- og medlems-organisasjoner. Kundene våre bruker Solidus CRM for å øke inntektene og redusere kostnaden, slik at inntektene videreføres med så liten innsats som mulig og midlene kundene skaffer går til det de brenner for, med minst mulig administrative kostnader.
Vi tilbyr en fast månedspris fra kr 469,- eks. mva. Prisen settes og justeres i takt med størrelsen på din organisasjon.
Med Solidus CRM får alle kunder tilgang til alle deler av løsningen. Det eneste som kommer i tillegg utover din faste lave månedspris er tjenester hvor vi har eksterne leverandører, som for eksempel porto og SMS.
Egen informasjon for menigheter i Den norske kirke, se her
Gi oss litt informasjon så kontakter vi deg: