Om Solidus CRM
Tar du i mot donasjoner, penger, innbetalinger av medlemsskap, selger kalendere eller kaffe på bygdelagskafeen? Da hjelper antagelig et CRM system til å holde oversikt over dine givere, medlemmer eller støttespillere.
Mer om Solidus CRM
Solidus CRM er et skybasert CRM-system for giver-, fadder- og medlemsorganisasjoner. Det er av høy kvalitet, brukervennlig og rimelig. Tjenestene vi tilbyr er integrerte, slik at du har alt du trenger, samlet på ett sted.
Solidus ble etablert i 2004 og har siden den gang sømløst bistått stadig flere giver- og medlemsorganisasjoner med blant annet innsamling, skatteinnberetning av gaver og kommunikasjon til givere, faddere og medlemmer.
Solidus CRM blir i dag benyttet av over 700 giver- og medlems-organisasjoner. Kundene våre bruker Solidus CRM for å øke inntektene og redusere kostnaden, slik at inntektene videreføres med så liten innsats som mulig og midlene kundene skaffer går til det de brenner for, med minst mulig administrative kostnader.
Vi er opptatte av å utvikle et CRM-system om passer til organisasjoner som ofte drives på frivillig basis. Vi har lang erfaring i bransjen og er hele tiden ute etter å utvikle og oppdatere oss, slik at vi til enhver tid kan være gode rådgivere for kundene våre og utvikle systemet i rett retning. Dette gjør vi blant annet ved kursing eller ved å være sponsor/medlem av organisasjoner/miljøer som støtter opp om samme tankegang som vi har.
Hvem jobber i Solidus CRM

Dag Olav Sæther
Daglig leder og partner

Ida Schou Brandis
Kunderådgiver

Joakim Fagerli
Systemutvikler og partner

Robert Sæther
Systemutvikler og partner

Tina Tobiassen
Digital Markedsfører

Rune Fridell
Kunderådgiver
Vi er stolt leverandørmedlem eller sponsor av blant annet:
Noen av våre samarbeidspartnere:




