Abonnement

Har du behov for et topp moderne CRM-system som gjør det enklere å håndtere abonnementer? Med vår løsning sparer dere tid på registreringsarbeid samtidig som dere får god oversikt over abonnementer.

Tjenesten er en nettbasert løsning hvor abonnementet kreves inn ved bruk av avtalegiro eller giro med KID som sendes ut av Solidus. Betalt abonnement registreres dermed automatisk, i tillegg til at dere får god oversikt over aktive abonnementer. Systemet er brukervennlig, slik at dere enkelt kan foreta registrering og vedlikehold av abonnement opplysninger. Nye betalende abonnementer registreres også automatisk i systemet når de registrerer seg via deres nettside og signerer med vår AvtaleGiro.

Hvorfor velge abonnementsløsning fra Solidus CRM

  • Velkomstbrev til nye abonnementer
  • Registrering via AvtaleGiro eller giro med KID
  • Påminnelser ved ubetalt abonnement
  • Automatisk heving av prisen på abonnement ved neste hovedutkjøring
  • Variabel abonnementsats gjennom året (inntil 4) håndteres automatisk
  • Den mest moderne løsningen innen sin kategori
  • Velfungerende og brukervennlig system
  • Alt man trenger samlet på ett sted
  • Gratis support

"MinSide" levert av Solidus CRM

På «minside» kan givere og medlemmer få se hvilke opplysninger som er registrert på de og redigere deler av informasjonen selv. 

I forbindelse med skatteinnberetningen så kan giver logge inn på «minside» for å laste ned årsoppgaven.

Dere former MinSide etter hvilke behov dere har, hvilken informasjon ønsker dere at giver/medlem skal kunne se og hva skal de selv kunne legge til eller oppdatere. Se eksempel på Minside

Fordelene med MinSide levert av Solidus CRM

  • Tidsbesparende
  • Giver kan selv holde kontaktinformasjon oppdatert
  • Årsoppgaven tilgjengelig fra MinSide
  • MinSide er tilgjengelig for alle
  • Enkelt å sette opp
  • Gratis support
Illustrasjon mennesker og penger inn

Tusen takk for at du vil bidra

Avtalegiro i Solidus CRM

Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å sikre kontinuerlig inntjening til din organisasjon? Vi tilbyr Avtalegiro som forenkler denne prosessen for deg og dine givere.

I Solidus CRM heter Avtalegiro «AvtaleStraks». Tjenesten er gratis, du betaler kun et årlig gebyr til banken du benytter.

Givere registrerer seg enkelt via mobilen og signerer AvtaleGiro med BankID. Alt du trenger å gjøre er å legge ut et skjema for givere på organisasjonen sin nettsiden. Givere registrerer seg selv som faste givere via mobil, nettbrett eller desktop. Registreringen går direkte inn i Solidus CRM og Nets. Når givere har signert betalingen med BankID får du en melding om at AvtaleGiroen er godkjent, og pengene kommer automatisk inn på konto.

Hvorfor benytte Avtalegiro i Solidus CRM

  • Elektronisk signering med BankID
  • Betaler registrerer direkte i Solidus CRM og hos Mastercard Payment Service (tidligere Nets)
  • Registrering digitalt
  • Raskere oppstart av AvtaleGiro-avtalen

Vipps i Solidus CRM

Har du behov for et CRM-system som gjør det enkelt for nye givere og medlemmer å komme i gang med å betale enkeltbeløp eller ha løpende avtaler? Med Solidus CRM kan du enkelt ta betalt med Vipps og få full oversikt over alle innbetalinger samlet på et sted.

Solidus CRM er integrert med Vipps og tilbyr løsning for:

  • Enkeltgaver
  • Faste gaver
  • Medlemskap
  • Abonnement

Den integrerte betalingsløsningen «Vipps på nett» gir deg full oversikt over alle innbetalinger og umiddelbar oversikt over nye støttespillere. Med denne betalingsløsningen kan du integrere Vipps hurtigkasse på nettsiden deres.

 

Du kan benytte Vippsnummer via Solidus CRM da bruker du i tillegg Import fra Vipps via Solidus CRM for enkel og rask oversikt i Solidus CRM. Det er nå mulig få inn fødselsnummer via Vippsnummer, for de organisasjonene som er godkjent for skattefradrag. 

Hvorfor velge vipps med Solidus CRM

  • Effektiv betalingsløsning
  • Skattefradrag via Vippsnummer
  • Tidsbesparende
  • Umiddelbar oversikt over nye støttespillere
  • Oversikt over alle innbetalinger 
  • Velfungerende og brukervennlig system
  • Gratis support

Regnskaps­integrasjon i Solidus CRM

Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å føre regnskap? Solidus CRM integrerer direkte mot de fleste regnskapssystemer.

Vi tilbyr direkte integrasjon mot de fleste regnskapssystemer, som sparer deg for tid og kostnader tilknyttet regnskapsarbeid. Regnskapsførere kan få tilgang til ditt regnskap i Solidus CRM hvor de kan ta ut filer tilpasset sitt regnskapssystem. For å komme i gang med regnskapsintegrasjon trenger vi bare å vite hvilket regnskapssystem din organisasjon har og kontaktinformasjon til regnskapsføreren dere bruker.

Hvorfor benytte regnskapsintegrasjon i Solidus CRM

  • Automatiserte prosesser, sparer tid og ressurser
  • Samlet filoverføring
  • Høy kvalitet på registreringer
  • Gratis support
  • Personlig og god kundeservice
  • Kostnadsfri etablering
Illustrasjon mennesker og penger inn

Skatte­innberetning via Solidus CRM

Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere for deg å håndtere skatteinnberetningen? Velger du skatteinnberetning via Solidus CRM  sparer du tid. 

Vi har innberettetet gaver med skattefradrag for hundrevis av organisasjoner siden 2004, og har hele tiden hatt tett samarbeid med Skattedirektoratet. Med vår løsning kan du være trygg på at rutiner og krav for innberetning av gaver følges i henhold til lover og regler.

Vi samler den nødvendig informasjonen du gir oss, holder oversikt og utarbeider fullstendige og korrekte innberetningsdokumenter. I tillegg sørger vi for at lovpålagt årsoppgave sendes ut til hver giver. Les mer generell informasjon om skatteinberetningen her.

 

Sjekke om organisasjon er godkjent for å tilbyr skattefradrag her.

Hvorfor benytte skatteinnberetning via Solidus CRM

  • Over 15 års erfaring med skatteinnberetning
  • Grundig kjennskap til rutiner og krav for innberetning av gaver
  • Spar tid på krevende og vanskelige prosesser
  • Vi sørger for samlet skatteinnberetning for underavdelinger
  • Vi bistår med søknadsprosessen hvis foretaket ikke er godkjent for skattefradrag
  • Fokuser på det du er god på og overlat skatteinnberetningen til oss
  • Skattefradrag via Vipps appen

Kommunikasjon via Solidus CRM

Har du behov for et CRM-system som gjør det enklere å kommunisere med givere, faddere eller medlemmer? Med Solidus CRM kan du blant annet kommunisere med dine målgrupper via ulike kommunikasjonskanaler som SMS, e-post og brev.

God kommunikasjon med givere og støttespillere er viktig for å ha stabile og gode inntekter. Med Solidus CRM bestemmer du selv hvem du ønsker å nå, hvordan du ønsker å nå de, og hva du ønsker å si. Du kan for eksempel sende ut takkebrev til givere via e-post, eller velkomstbrev til dine faddere via SMS og brev. Det er også mulig å kommunisere med egne utvalgte grupper.

Hvorfor kommunisere med dine støttespillere via Solidus CRM

  • All giver informasjon samlet på ett sted
  • Enkelt og effektivt kommunikasjonssystem
  • Skreddersydd kommunikasjon til ulike målgrupper eller enkeltpersoner
  • Takkebrev til givere
  • Kampanje-/informasjonsbrev (med/uten giro)
  • Papirbasert eller digitalt
  • Eksportering til tekstfil eller Excel
  • Spesialisert for organisasjoner som driver med innsamling
Illustrasjon av dame som kommuniserer fra sitt CRM-system

Pris

Har du behov for et brukervennlig CRM-system til en fast månedspris med minst mulig administrative kostnader? 

Solidus CRM blir i dag benyttet av over 800 giver- og medlems-organisasjoner. Kundene våre bruker Solidus CRM for å øke inntektene og redusere kostnaden, slik at inntektene videreføres med så liten innsats som mulig og midlene kundene skaffer går til det de brenner for, med minst mulig administrative kostnader.

Vi tilbyr en fast månedspris fra kr 469,- eks. mva. Prisen settes og justeres i takt med størrelsen på din organisasjon.

Med Solidus CRM får alle kunder tilgang til alle deler av løsningen. Det eneste som kommer i tillegg utover din faste lave månedspris er tjenester hvor vi har eksterne leverandører, som for eksempel porto og SMS.

Hvorfor velge Solidus CRM

  • Full oversikt over gaver 
  • Enkel skatteinnberetning
  • AvtaleGiro – elektronisk signering med BankID
  • Utsendelse av giroer med KID-nummer
  • SMS-donasjon og Vipps
  • Oversiktlige rapporter og integrasjon mot regnskap
  • Enkel kommunikasjon med giverne
  • Gratis support 

Egen informasjon for menigheter i Den norske kirke, se her

Gi oss litt informasjon så kontakter vi deg: