Solidus ble grunnlagt og fikk sin første kunde i 2004. Nå i 2024 er vi en støttespiller for over 800 giver- og medlemsorganisasjoner. Flere av kundene våre har vært med helt fra starten og vi får stadig gleden av å ønske nye kunder velkommen. I 2024 nådde Solidus CRM en storslagen milepæl, vi feirer 20-årsjubileum og begynner å bli voksen i bransjen. Les gjerne om noen av kundene våre her.
Av: Dago Sæther og Tina Tobiassen
Forventet lesetid: 3 minutter
Sist endret: 24. september 2024
Vår reise
Vår reise har vært preget av innovasjon, engasjement og dedikasjon. Et av våre viktigste mål har vært å levere et CRM-system som hjelper våre kunder med å øke inntektene til sine formål og redusere de administrative kostnadene. Vi jobber blant annet for at det skal være lett for kundene våre å kommunisere med støttespillerne sine for igjen å skape sterke og langvarige relasjoner med sine givere. Vi har holdt webinarer, motivasjonssamlinger, kurs, frokostmøter og ikke minst hatt kundemøter.
Fra oppstart har Solidus CRM som alle andre teknologi-bedrifter, vært vitne til utvikling av en teknologi som endrer seg i en rasende fart både i CRM-verden og ellers. Et av våre mål er å være oppdatert på teknologien rundt oss og leverer et moderne CRM-system til våre kunder. Les gjerne mer om hvordan her.
Vi har mange gode samarbeidspartnere. Blant disse er Dialog Norge, Ekopost, Martech, Vipps og Strex
Noen av våre samarbeidspartnere:
20-årsjubileum i 2024
Vår tjueårige fartstid med store og små seire har krevd mye jobb og vi er stolte av å kunne levere et solid og konkurransedyktig CRM-system. I 2024 har vi derfor feiret vårt 20-årsjubileum med stolthet og ser frem mot videre arbeid med nysgjerrighet og entusiasme. Det å kunne markere et jubileum er en fin måte å løfte frem noen av våre historier på. Vi var så vidt vi vet de første til å ta i bruk digital signering for AvtaleGirogivere. De senere årene har også Vipps fastgiver blitt veldig populært. Fastgiver på SMS har eksistert i årevis. Vi startet med AvtaleGiro og skatteinnberetning i 2004. Etter det har det blitt mer og mer fokus på kommunikasjon med giverne med epost, SMS og brev.
Fortsatt skal vi utforske nye muligheter, utvide våre tjenester og styrke vårt engasjement for å være et pålitelig CRM-system for våre kunder.
Vi sender en stor takk til alle som har vært en del av vår reise så langt, og ser frem til å skape enda flere minneverdige øyeblikk sammen i årene som kommer.